PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 10 Mac 2011

[DOWNLOAD] ROCKMELT TANPA INVITATION

RockMelt Logo
Assalammualaikum.. aku nak minta maaf kat korang2 yang pernah cuba download rockmelt dari blog ni sebelum ni. mungkin korang ada terima msj yang memerlukan invitation dari orang lain kan.. aku minta maaf sangat2. link salah.. tu link lama. tapi, aku dah update yang baru. kali ni, rockmelt boleh diguna oleh semua orang tanpa invitation so korang boleh download semula lah ye. i'm very very very sorry. klik je gambar bawah ni k. apa2 plz inform k..


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

4 ulasan:

techtikus berkata...

Baru aja dua hari lepas aku pegi website RockMelt nak download kne by invitation :p. Nasib baik aku x mintak invitation hari tu. Aku xminat sgt nak connect Facebook dengan website lain.

G3-lina berkata...

hehe~ aku cnnct fb ngan blog jep~

Unknown berkata...

Rockmelt mmg best , tp invitation tu xde hal sebab 6 invite je..

G3-lina berkata...

ye.. tp dorang tak suke. hehe~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget