PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 22 April 2012

KAPAL TERBANG...


Assalammualaikum. malam ni.. sunyi.. malam ni.. sepi je.. dan aku rasa tenang.. walaupun tanpa kehadiran sayap kecil di angkasa..

Kapal terbang!

ia suatu rasa yang luar biasa bila aku lihat kapal terbang. bukan calang2 kapal terbang yang mendapat perhatian aku. tapi kapal terbang yang hanya membelah langit pada waktu malam.. aku tak tahu apa yang menarik, tetapi aku tertarik! dan pertanyaan yang sama kerap timbul.

siapa yang ada dalam tu...?
seseorang yang aku kenal..? atau yang aku bakal kenal..?
seseorang yang ada kaitan dengan aku ke??

selalunya, yang akan timbul di fikiran ialah.. along..

apa kaitan along dengan kapal terbang pun aku tak tau.. haha.. mungkin hanya mainan perasaan yang masih terbawa bawa dari zaman semua perkara adalah manis mcm gula-gula.. zaman kanak2!

but, how eager we are to be there, we still cant! masa silam adalah satu satunya perkara yang makin dikejar, makin jauh! dan future pula, makin kita lari, makin kita didakap..

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget