PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 20 April 2012

always I feel it the precious time seeing you... but sometimes, it's too hard to give me courage..

Assalammualaikum.

cikgu alim : maybe bulan 6 ni sekolah baru akan dibuka. so, separuh daripada pelajar dan guru mungkin akan dipindahkan ke sana. sekolah kita akan bergabung dgn sekolah jiran..

bila dgr je ayat ni, automatik aku angkat kepala.. serius.. aku takut.. aku rasa.. hati aku sayu je.. sebenarnya tak ada kaitan pun dengan form 5 tntg perpindahan ni.. tapi ada kaitan dengan seseorang.. cikgu cakap, pelajar yang akan dipindahkan ialah dari form 4, 3, and 2.. not sure yet~ T.T

Ya Allah, aku pernah meminta agar kau jauhkan dia dari aku,
tapi hari ni, aku minta agar dia tetap di sini..

sampai sekarang hati aku bergetar hebat :( and i hate this feeling~

always I feel it the precious time seeing you...
but sometimes, it's too hard to give me courage..

 ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget