PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 23 Mac 2012

SEMPADAN TANPA GURU SEKOLAH DAH DICEROBOHI!

besarnya mata budak ni~
aku pakai lens pun  tak sebesar ni~


Assalammualaikum. haishh!! tidak!! ruang peribadi Aku iaitu sempadan tanpa guru sudah dicerobohi!! perlu ke ade sempadan tanpa guru?? oh!! SANGAT LAH PERLU! raihan ni jahat lah.. aku punya lah nak sorok2 dari segala/semua/setiap cikgu, guru, pendidik, pengajar kat sekolah aku bout my blog, raihan p bocorkan pulak!! fb aku, tg aku, ym aku, tweet aku sumenyer aku stay away from them! semata2 nak menjaga sempadan ni~ ta silap aku, satu2 nya guru dlm fb aku just ustaz zaidi tu je~ ##sebab masa tu dia ikut kami pi johor.. then tetibe boleh kamceng dengan dia~ tu sebab aku approve je dia~ tp urff!! sempadan tanpa guru sekolah dah dicerobohi.... ckg laen dah tau.. lepas ni kena lebih hati hati~ acc yang lain kena jaga.. so korang jgn heran lah kalau tetibe aku terlebih sopan~ ##wink2

p/s : saya taknak marah tapi saya kena marah juga sebab saya sangat marah!! by madam lim

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget