PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 22 Mac 2012

IBU, ABAH JANGAN TINGGALKAN ORANG..

Assalammualaikum. hari ni.... penat gegile gile! haha~ ade ke word tu?? macam tak je.. aishh!! terus terang aku malas na join kuiz kelab kepenggunaan tu.. dah lah suruh aku baca macam macam.. buku teks sekolah pun liat nak baca aihh!!

weyh.. sepatutnya.. hari ni aku spend time dengan family aku.. ini idak.. on9 je~ huhu~ Xsanggup senanye na duduk lama2 kat rumah parents aku... sebab esok.. ibu n abah aku dah nak balik kampung.. nanti kalau duduk lama2 karang, mengamuk nak follow dorang... wuarghh~ nenek sakit :( masalahnya, aku nak ikut!! tpi ibu cakap....

"kan hari jumaat n sabtu ni sekolah? tahun ni kan SPM.. so tak payah lah nak ponteng2 ni.. "

wuarghhh!! masalahnya.. mana boleh jauh2 dengan ibu.. nanti tak boleh nak sakat sapa dah kat rumah ni.. pagi pagi ta boleh nak call rumah ibu pastu menyamar jadi orang lain.. (aku tak stay dengan ibu tapi hari2 jumpa ibu)

lepas tu dah tak boleh dah nak bergaduh dengan abah.. wuarghhh~ dah lah hari2 selalu je cari pasal dengan abah sampai dia cakap "yelah2.. nak menang je!" well.. turun siapa kan?? haha~

ibu cakap.. "3 hari je pun... ahad nanti ibu balik lah.."

3 hari tu, boleh buat aku jadi ta betul tau dak!! ibu nak ikut.... :(

sedang berfikir untuk melakonkan watak sawan bab1 before they leaving... ada kemungkinan tak dorang tak jadi pegi?? at least.. aku dapat ikut jugak kee??? brilliant dak eih idea nii?? separuh hati kata bijak2.. tapi yang sebelah lagi tu kata.. tak baik tak baik.. jadi betul2 sia2 hidup karang.. tapi nak ikut..... dont know how to make it without both u~

p/s : sapa nak masak untuk aku nanti.... ;(


  ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget