PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 21 Mac 2012

KANSER DAN DURIAN BELANDA..

Assalammualaikum. first of all, congrat to all SPM candidate 2011 sebab dgn semangatnya menghadapi penat lelah korang selama ni.. second, congrat to pemecah rekod sekolah.. yang dapat 10 A.. 9 A.. sume tu.. mmg best lha korang.. ##pinjam otak sekejap?? haha.. third.. congrat to my bestie, nadia sebab creadit semuanya! alhamdulillah..

since semalam, aku terusha berita kata ade budak hidap kanser, hari ni, aku na kongsi sesuatu bout barah or kanser.. aku tak tahu sama ada ni fakta atau auta.. tapi harap2 dapat membantu.. nak bagi duit tak mampu.. aku bukannye org kaya yg berkepuk2 duit dalam poket.. setakat doa ngan ikhtiar je lha.. walaupun aku rasa berita ni takkan sampai kat telingan si ibu, hope dpt bantu yang lain..

yesterday, ibu aku cakap, maklong teh aku cakap, durian belanda boleh bantu pesakit kanser.. how?? durian belanda ni akan kecutkan sel2 kanser tu.. but, as i told u before, i just not sure about this~ it could be a fact or a fake! tapi tak salah mencuba kan??

bagi yang tak tau apa itu durian belanda.. meh usha kat bawah ni..



Korang ingat Malaysia je ke ade durian! Belanda pun ade lha.. haha

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget