PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 27 Disember 2011

2012

Assalammualaikum. tak lama lagi.. dah nak masuk tahun 2012.. berat sikit hati aku untuk tempuh tahun baru kali ni.. sebab.. 2012 ni adalah tahun yg agak genting buat aku.. aku akan amik SPM.. lepas tu.. aku da tak sekolah lagi..

kadang2 rasa menyesal sebab aku tak hargai tahun2 awal aku kat sekolah tu.. mungkin sebab masa tu aku masih ingat lagi kat sekolah rendah kot.. jadi masa yang aku betul2 hargai kenangan kat sekolah menengah ni bila aku masuk form 3.. masa tu sibuk dengan PMR.. hurm... nanti mesti aku rindu kat sekolah tu... hurmm...

bila cerita tentang tahun baru.. mesti terfikir tentang azam... macam perkara wajib pulak.. apa aza aku ye tahun 2012 ni?? hurm.. aku nak.. buat yang terbaik dalam SPM nanti.. aku nak banggakan parents aku.. yelah.. akukan anak sulung..

p/s bila duduk kat kampung ni.. jadi rindu kat along.. 2012 jugak melambangkan.. sudah 12 tahun along hilang dari hidup aku dan keluarga.. kalaulah ditakdirkan aku akan bertemu semula dengan along pada tahun 2012.. aku akan sangat menghargainya.. aku harap sangat.. apa yang ibu mimpi hari tu jadi kenyataan.. ibu mimpi along balik..

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

4 ulasan:

E'in berkata...

good luck utk tahun depan ye.. :)

RinsyaRyc berkata...

unruk spm, good luck ek.... belajar jgn tak belajar.. penentu masa depan!

RinsyaRyc berkata...

lina study smart ye~ spm tu penntu msa dpan~ x pe kalau x bca pun... krg lepas spm boleh baca puas-2..

E'in berkata...

selamat tahun baru.. :)


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget