PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 26 Disember 2011

tralllalalalalaa..

Assalammualaikum.  wuarghhh lamanya aku ta bukak blog ni.. rindu.. sayang.. marah..macam macam rasa ada..  aku kat kampung sekarang ni.. kali ni kat kampung agak pelik sikit la.. aku takda kawan kat sini.. nak ikutkan aku sorang je remaja pompuan kat sini.. semua sepupu aku semua laki.. huhu~ tapi kali ni.. best!! walaupun takda kawan pompuan, ceq ada kawan laki! tak eih.. sepupu aku yang gila sombong tu tetibe jai sangatlah friendly.. huhu~ macam2 dia buat.. aku punya hamster pun dia tolong jagakan. dia yang tolong belikan serbuk kayu.. dia yang bagi makan peto ngan opet.. dia yang bawak peto ngan opet keluar... haha~ da ta sombong dah.. aku suke..... ngeee~ gatai!! aku on9 ni pun guna berok band dia... ngeee~

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget