PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 12 September 2011

TEMPAT PING BLOG PALING BEST!

Assalammualaikum. aku ni merupakan salah seorang daripada berjuta pengguna blog.. banyak tempat ping yag aku dah jumpa.. tapi, ada satu tempat ping blog ni aku paling suka! apa??? sebelum tu.. jom tengok dulu gambar kat bawah.. berikut adalah result selepas lebih kurang 10 minit selepas aku ping entry kat situ. tengok line pertama sekali tu. amacam???? terkezut kan?? aku pun..

jadi.. apa nama tempat ping ni??? namanya ialah....... jeng jeng jeng.. haha.. 

dont judge book by its cover. ini busuk bukan sekadar busuk.. ini busuk bawa cerita meluas punya!!
klik SINI untuk terus ke web busuk

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

1 ulasan:

fauzi berkata...

thanks for da info


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget