PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 26 Julai 2011

MALUNYA AKU..

Assalammualaikum. hurm.. penatnye.. baru je balik dri kelas ELS.. aku rasa.. hari ni hari paling malu yang pernah aku lalui kot?? haha!! ta sangka siot! selalu aku tengok dalam tv je perkara ni.. tapi tak sangka hari ni jadi kat aku.. apa yang jadi?? ceritanya macam ni....

macam biasa, sebelum aku pergi kelas ELS, aku n cha akan pergi surau skeolah dulu. kami duduk sana sebab bus datang ambil kiterang pukul 2.30 ptg. lepas solat zohor, aku n cha buat la kerja sekolah.. dalammasa yang sama, aku usha2 lah ustaz ada ke tak.. aku nak jumpa dia. ada hal nak cakap.. lama gila aku tunggu.. tak sampai2..

aku terus la buat homework tu.. sekali ustaz lalu..aku pandang la ustaz tu.. pandang je muka dia.. sebab aku tak ingat apa yang aku nak cakap dengan dia.. at the same time, ustaz pandang aku.. lepas tu.. dia pandang buku teks yang aku pegang.. d sebabkan aku ta tau apa yang aku nak cakap, aku pandang la buku aku.. nak buat kerja sekolah tu.. and... you know what?? buku tu TERBALIK!! patut la ustaz tu pandang je buku tu.. uishhh!! malunye aku.. tah apa yang dia fikir.. haishhh~

..~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

6 ulasan:

Nurul Amira berkata...

HAHAHHAHA . Segan giler kot !

hanyzham hadny berkata...

ada hati dgn ustaz tu ka??

G3-lina berkata...

haha, tao takpe..~

hanyzham, mane ade.. org tu da kawin lerr?

asnizaziz berkata...

macam dlm iklan johnson baby yg lisa surihani baca buku terbalik tu..huhu
^_^

G3-lina berkata...

ade ke iklan tu? ta pasan la~

asnizaziz berkata...

iklan tu iklan lama..mase tu dia muda remaja lagi..hehe


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget