PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 11 Jun 2011

YANG DAH KAHWIN JE BOLEH BACA. :D

assalammualaikum.. weyh korang.. ada tak yang dah berkahwin sekarang ni?? huhu~ tadi aku ada la baca satu majalah ni.. saja melepaskan bosan... sekali terbaca satu segmen ni.. tajuk dia... 7 kalimat yang paling tak disukai suami.. aku tak kawin lagi weyh.. budak sekolah lagi.. so.. saja2 je la nak kongsi ngan korang2 semua.. ngeee~
tapikan... aku rasa.. kalimat tu bukan tak sesuai utk suami je.. isteri pun sama lah weyh!! jom tengok apa kalimat tu!

1. 'awak ni kurus sangatlah' atau 'awak ni gemuk sangatlah' dan yg serumpun dgnnya.
2. 'kenapalah awak tak macam suami atau isteri kawan saya.'
3. 'awak punya baju hari ni kelakarlah' atau serumpun dengannya
4. 'kamu membosankan!'
5. 'saya sibuk, takda masa nak cakap sekarang!'
6. 'awak ni pandai ke tak memandu ni?' atau 'awak ni pandai ke tak memasak ni?'
7. 'kawan awak tu segak/seksi betullah!
so. korang2 yang dah berkahwin ni.. jaga2 lah pertuturan korang tu.. silap haribulan... ke mahkamah syariah je.. huhu~ jangan tak tau.. selalunya suara yang keluar dari mulut tu lah punca segala galanya bermula..

**sebenarnya, bukan org yg dah kawin je boleh baca.. saja aku nak tengok bapa ramai yang gatai nak baca gak.. ngeee~ so.. anda tertangkap.. [lain la org yg da kawin tu]

 

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

4 ulasan:

menusuk hati berkata...

hehe..isteri aku cool ja aku cakap dia gmuk..sgt syg sama dia..xgmuk pun..

G3-lina berkata...

haha~ dia makan dalam weyh!

ainol akasyah berkata...

dari blog ben ashaari..jom berkenalan :)

Betul Ke ni mata pakwa Abby Abadi

Wahida berkata...

Jalan-jalan dekat sini daripada blog En. Ashaari :D


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget