PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 30 Jun 2011

FRIGID, MASALAH SEKS WANITA

Assalammualaikum! ehem!! yezzAA ! jumaat dah sampai!! kenapa aku seronok hari jumaaT? sebab esok aku cuti!! tapi kan.. esok.. ada sukan pulak kat sekola.. so.. cuti separuh hari je la.. tak dapat nak tengok cartoon! tapi takpe!! ahad masih ada! huhu~ kebudak budakkan betul!!

harini aku nak cerita pasal.. frigid!! apa yang korang tau pasal frigid??

perempuan takda nafsu~
itu je lah yang korang tau ye tak? hehe~ saja je kidding.. sebenarnya.. semalam aku ada baca satu buku ni.. dia cerita tentang frigid lah.. selama ni, yang aku tau.. frigid=perempuan tak ada nafsu. itu je la.. aku taktau lebih detail.. oleh itu.. aku nak la kongsi apa yang aku tau bout frigid ni.. **yg aku ingat je lah ye..

frigidity ni terjadi sebab wanita tu takut pada lelaki (psikologis) biasanya disebabkan oleh masa silam.. tapi tak semuanya disebabkan trauma ni.. ada juga yang kena frigid kerana gangguan hormon selepas melahirkan anak atau dia nak masuk tahap monopause..**betul ke tak aku eja ni~  jadi.. mangsa frigid ni.. berkemungkinan menjadi lesbian sebab mereka ada yang trauma dengan lelaki!**ikut apa yg aku baca la..

ciri2 mangsa frigid :

  • susah terangsang secara seksual **yang trauma
  • vagina kering.
  • menghindari hubungan seks **YANG DAH KAWIN JE! KALAU YG BELUM KAWIN TU HINDARI SEKS ITU SEBABNYA DIA TU NORMAL! **LAKI YANG AJAK TU JE BODOH~ KALAU PEREMPUAN TU IKUT, SAMA-SAMA BODOH!
  • merasa tak selesa apabila sedang melakukan hubungan intim antara suami isteri

so.. sesiapa yang ada masalah frigid ni, bolehla jumpa pakar oke!! pada suami yang ada masalah dengan isteri macam ni, janga la marah2 dia.. korang ni pun.. ish!! oh ye! selain pakar, suami juga boleh memainkan peranan utk menyembuhkan penyakit frigid ni.. dengan sentiasa membelai dan mengembalikan kepercayaan si isteri terhadapat lelaki yang bergelar suami. tu je yang aku ingat.. sekian~

**time buat oral bahasa melayu tadi, aku menangis! gila gementar. sampai kertas yang aku pegang tadi pun tergetar getar.. gila!! malu siot! benci betul bila kena present depan org ramai.. gerenti aku menangis.. ape prob aku pun tak tau la.. lepas ni ada lagi oral lain.. adess~


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget