PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 17 Mei 2011

JOM KENALKAN BLOG KORANG KEPADA REMAJA?

Assalammualaikum.. aku ada baca satu blog ni.. tak tau pulak url dia.. sebab aku tgk dari gengblogger.com.. hurm.. dia ada cakap pasal cara nak masukkan blog dalam majalah remaja! weyh! majalah remaja weyh!!!! korang taknak kkE??? aku nak.. tapi.. malu la.. hehe~ cara2 dia senang je.. korang just bagitau yang korang nak masuk dan bagi URL korang. nanti orang tu akan balas email korang tu.. adalah yang dia tanya.. hurm.. nak masuk ke tak ye? macam malu je..  hehe~ oh ye!

email org tu : ju.munira@karangkraf.com.my

mengikut kata tuan punya blog, takde bayaran pape pown.. hurm.. rasa macam nak try.. tp bila tgk blog aku ni.. macam tak cukup baik je.. haha~ so.. cancel la.. korang je lah yang try k!

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

8 ulasan:

Syat0za Zai berkata...

MACAM Best je ni :D

Faziera193 berkata...

teringin tapi rasa macam tak layak je blog kita.. huhu

Tanpa Nama berkata...

Wah!Best juga tu.Jom kita ramai2 try

syuxer berkata...

saya lagi konfirm x layak..huhu.

ZORA berkata...

nak msukkan gak la...tapi takpe la...entri bnyak ngeri..tak pasal pasal blog kene ban lak..heheheh

p@kcikLie berkata...

pokcikLie ni kira remaja lanjut usia...boleh ke nk join majalah tu..hehehe.

Hafiz berkata...

Bgus la program ni, join jer la, watpe malu2 hehe, neway good luck 4 ur exam :)

Unknown berkata...

hahaha rseny blog sy pn ta lyk lgsg kot ! ;P


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget