PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 11 April 2011

SELAK-SELAK BUKU CONTENG

Assalammualaikum! ehem2! pe kabar??? baik... korang2.. korang pernah tak.. rindukan zaman silam? macam zaman persekolahan ke??? saje je aku tnye.. ngee

tadi, aku usha2 lah buku conteng aku yang lama2.. tahun lepas punya.. sekali terselak satu page ni.. aku baca then senyum sensorang.. apa yang aku tulis???


aku ingat lagi.. aku tulis ayat ni, time cikgu sejarah tengah marah2. sebab apa dia marah? sebab... gred kelas kita dan gred guru sejarah tingkatan3 dia menurun! dia bengang lah en.. pastu dia mara2. selalunya dia cool je.. geram gila time tu.. pastu tangan aku autonya gerak sendiri buat mende ni.. **auta! haha~

sekarang ni.. lega dah!! sebab.. aku dapat gak sejarah A.. subjek lain pun A jugak la.. kecuali geo n KHB.. memang aku nyampah gila subjek ni.. **tak baca buku pun time amek exam ni.. stakat tgk2 je.. selak2.. haha~

taun ni, ayat2 kat atas ni tak dipraktik sgt oleh aku.. tapi taun depan.. Allah hu akbar! tak tau nak cakap ape.. SPM weyh!! takut lak! aku rasa macam... sekejap gila! dan.. perangai kiterang **budak kelas aku** pun belum matang lagi.. mcm mana nak amik SPM?? entah la. dalam banyak2 kelas.. kelas kami lah cikgu paling risau! guru besar pun aku rasa dah pening pale dah! nama je kelas A.. tapi.. oh ye! aku terlupa nak cakap.. 

perhatian semuaaa!!! kelas 4 AMANAH telah tukar nama kepada 4 AGRESIF! haha~ saja2 je kami nak tuka.. sat g cikgu tanya kelas mana.. jawab lah 4 agresif. susa pe kan.. **nakal**

 entah la.. aku pun tak tau apa nak jadi dengan kiterang ni.. perangai macam budak2 lagi.. tapi FUN! kami ni dah rupa satu family yang noughty! ngeee~


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget