PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 11 April 2011

PENGHARGAAN BUAT SHOUTER TERAWAL

Assalammualaikum.. ehem2.. kan aku cakap. aku ada shout box.. orang pertama yang kentut kat situ adalah... ni.. makcik ni ha..aniss kasturi


awek cun
header dia

aNiss si Kasturi :):)

cute gyler header dia.. cemburut suda~ eh3... sshhhh~ aku curi gambar ni senyap senyap.. haha~ **gedix plus plus~ sebenarnya.. aku tak reti pown nak wat review2 ni.. so.. ni je lah kot yang aku boleh bagitau kat hangpa..~

aku ni takda lah kejam mane pown.. haha~ orang kedua yang kentut kat shout box tu..... miss typewriter..
orangnyer pown agak cute! haha~ cemburu lagi..

awek cun
[001.JPG]


header dia


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

5 ulasan:

aNiss :):) berkata...

wow.. ada gambar aniss lah! ngee~ suka suka~ thanks dear =)

GadisGula-gula berkata...

welkem! thanks sudi lawat~ suke er? sye pown suke~ haha~

YAYA AZURA berkata...

waahh..nama kak yaya pun ada...suka-suka

TQ ye...

GadisGula-gula berkata...

welkem kaka~

tyra noordin berkata...

thanks , love you ^^


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget