PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 5 April 2011

BILA DATING SIAPA KELUAR DUIT???


Assalammualaikum. ehem2.. sapa ada couple?? sapa ada makwa? sapa ada pakwa?? sapa ada suami? siapa da isteri?? siapa ada bla bla bla...... pernah keluar datingkan???

memang satu lumrah bila kita da pasangan, mesti kita keluar sama sama. betul tak??  **kecuali org yang mengaplikasikan cyber-love.. kalau macam ni tak payah cerr pepanjangkan.. ok, sambung balik.. kalau korang keluar dating... siapa yang keluarkan duit???? lelaki atau wanita?

perkara ni, bergantung kepada individu.. ada pasangan yang lelakinya adalah macho! mereka akan keluarkan wang sendiri untuk diri sendiri dan temannya. dan tak kurang juga ada wanita yang mengeluarkan duit dari poket mereka untuk tanggung teman dan diri sendiri.. errrkkk??? machokah wanita tu?? selain tu, ada juga pasangan yang memang bajet! kau guna duit kau, aku guna duit aku. i liiikeee thiss one. tapi persoalannya sekarang.. adakah wajar hanya lelaki yang keluarkan duit mereka bila keluar berdating??

bagi sesetengah wanita, mereka akan mengatakan ia! sebab.. dah jadi tanggungjawab lelaki kan.. kau pandai bawak keluar anak dara orang, kau pandai lah tanggung right?? haha~ bagi aku.. bila kita dah ada pasangan.. masing2 ada tanggungjawab. ni untuk pasangan dunia akhirat ye. kalau pasanagn jenis ni, memang sangat wajarlah lelaki yang hulur tangan.. tapi pihak wanita pun berpada pada la.. jangan lak engko tarik itu tarik ini.. karang habuk tak dapat pelembang dibagi..

berbeza bagi pasangan yang tak kompem lagi statusnya. maksud aku.. COUPLE! korang fikir.. tidak menjadi satu pembaziran ke kalau kau payung dia setiap kali keluar and then.. korang putus?? sayangnya duit tu.. kira2 balik agak boleh beli apa ye??? so bagi aku.. pada pasangan yang tak kompem lagi tu kan.. baik korang guna sistem 'kau guna duit kau, aku guna duit aku..' pusing2 masuk perut sendiri kan??


dan perhatian pada lelaki yang singgah blog ni dan baca statement ni.. adalah sangat TIDAK MACHO kalau korang guna duit wanita! dah rupa anak ikan dah.. tau tak anak ikan tu apa?? alah... macam pelacur lah.. tp.. pelacur lelaki! chowww~
~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

1 ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget