PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 7 April 2011

ALLAH AMBIL SATU DARIPADA AKU, DAN DIA BERI 4 SEBAGAI BALASANNYA

Assalammualaikum!!! haha~ dah ada permintaan untuk shout box da!! adalah dalam 2-3 org suruh aku letak SB dalam blog ni... T.T.. aku tak pandai buat.......................................................................................

shuttt~ aku nak cerita pasal....... pet terbaru aku. eh2?? belum jadi pet lagi la.. Allah tu.. maha pemurah kan.. dia ambil satu daripada aku.. dan Dia beri 4 kepada aku! sebenarnya.. ada kitten yang baru lahir kat rumah ibu aku.. comel gila!!!!!! muka dia bulat.. badan pun bulat! haha~ warna coklat cicak ada 3 (mmg aku nak warna cicak pon) dan warna itam bercorak2 ada 1. semua comel.. bulu pun tebal2.. thanks Allah.. aku suka tengok telinga dia.. kecik gila pastu dia tutup lubang telinga tu dengan cuping dia tu.. comel je...

gambar???? hurm.. aku tak amik lagi.. nnty insyaallah.. petang nanti aku ambil.. sbb petang nanti aku nak pergi rumah parents aku.. tapi kan.. kawan aku cakap.. kucing ni.. kalau kita ambil gambar dia... nanti dia mati.. betul ke??????? entah la.. aku pun tak tau sangat.. hurm... bila laha ku boleh adopt dorang ni.. oh ye!! nisa cakap.. dia nak sekor.. yang warna cicak.. my uncle pown cakap nak sekor.. tapi dia tak tgk lagi kucing tu macam mana.. haha! tapi yang pasti.. aku nak yang warna cicak dan warna hitam tu!!! KAWAI!!!!


MACAM NI LA RUPA TELINGA DORANG

walaupun.. aku bakal ada pet baru... baby tetap number 1.. sebab.. aku pun tak tau la.. hehe~ aku sayang baby! mmmuaaahhhh!

p/s : aku sangat buzy lately ni.. pagi aku sekolah, petang ada koko atau ELS class dan malam..... tusyen... penat gila!!!!!!!!! tapi nak buat cane kan..dah tanggungjawab.. thats y la.. aku jarang dapat on9 dan update blog.. huhu~ ni pun aku on9 sebab.. aku tak pergi sekolah.. toing3.. sebab.. penat gyler! tak tahan... huhu~




~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget