PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 18 April 2011

LAGI2 KES VIDEO LUCAH DATUK SRI ANWAR IBRAHIM.


assalammualaikum..

sumber : syoknyadownload.blogspot.com



Polis mengesahkan bahawa lelaki di dalam video bukan Datuk’ Seri Anwar Ibrahim seperti yang didakwa oleh BN dan media milik mereka.


Bernama melaporkan kenyataan Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani yang berkata bahawa siasatan mengenai video seks itu telah siap dan siasatan kini menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah.

“Bagi pihak kami (polis), siasatan telah lengkap dari setiap sudut menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan (kerana kesalahan mengedar bahan lucah).

“Terpulang kepada Peguam Negara untuk mengambil sebarang tindakan susulan terhadap kes ini dan sekiranya ada mana-mana perkara yang perlu disiasat semula (atas arahan Peguam Negara), kita akan siasatlah,” kata Acryl seperti yang dipetik Bernama.

Pengedar dan pemilik video lucah itu ialah bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim.

-Keadilan Daily 18/4/2011




macam2.. aku pun dah tak tau nak cakap apa.. aku rasa.. manusia zaman sekarang ni.. kemaruk sangat gaknyer.. aku pun tak tau lah pasal benda alah ni dan aku takmo amik tau.. cuma.. aku nak ingatkan...


DOSA FITNAH LEBIH BESAR DARIPADA MEMBUNUH!


macam yang aku cakap.. aku taktau siapa betul siapa salah dan aku tak teringin nak tau pun.. sebab aku taknak tau dan aku tak sokong mana2 pihak pown~ **yeke?? haha.. cuma aku je yg tau..... hehe~ senanye.. saje je nak update blog.. gud nite~


p/s : kalau budak kelas aku, disuruh jadi ketua, masing2 tolak org lain~ haishh~ 





~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

Wak! berkata...

ne la kisah akhir zaman

man yusoef berkata...

serius..politik kat malaysia sgt kotor...saya tak berapa nak amek tau pasal politik, sbb kalau tau...sakit hati..huhu

GadisGula-gula berkata...

tau pun wakk.. haha~

man.. setuju2.. politik malaysia lebih kotor drpd sampah kadang2 aku tak tau yg ane satu nak percaya


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget