PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 19 April 2011

IKLAN ROKOK SATU PROPA

Assalammualaikum.. hurm.. aku geram gila nieyh! asal?? meh sini tengok sat..


tadi aku lawat lah satu blog ni.. tak ingat blog sapa.. cerita pasal iklan henti merokok. baca punya baca.. sekali aku ter-komen benda alah ni macam ni...






alah.. iklan henti merokok je berlambak. tapi apa yang kerajaan buat?? galakkan lagi org hisap rokok. sebab apa?? sebab rokok memainkan peranan penting dalam ekonomi malaysia. sekotak pown dah 10 inggit. PROPA je lebih! kalau serius, try lah haramkan rokok di malaysia! tak berani punyer~ .




aku agak marah la dengan iklan rokok ni. kenapa? PROPA je lebih!! kenapa tak haramkan kemasukkan rokok ke dalam negara kita? macam tu gak dengan arak.. kenapa?? sebab.. ekonomi! sebab duit.. iklan tu 
macam satu kepura puraan bagi aku.. propa je lebih~ habuk pown tadak~ 



Stop blogging for a while.. hantar PC g service. pc dah penink~

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

2 ulasan:

ღKunang2 berkata...

Orang kerajaan pun sama hisap rokok.. ^^

GadisGula-gula berkata...

tau takpe..


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget