PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 18 April 2011

DRAMA GEMILANG


assalammualaikum! wuarghh! dah abis dah cerita gemilang tu.. aku suka la cerita tu.. tp.. ending dia aku tak suka.. sebab.. asal cikgu saif jadi tua? wuarghh! takmo tak mo!! wuarghhh~

**macam budak kecik lah kau lina. menyampah! haha~

weyh.. dah abis dah cerita tu.. best dowh! yang tak best.. last dia je.. sebab depa sume dah tua2.. huhu.. tapikan.. ending dia ni.. agak membuatkan aku terfikir.. sekejap je masa berlalu kan.. sedar2 dah tua.. walaupun tu semua hanya lakonan.. tapi tetap sama dengan reality.. ruginya mereka yang tak hargai zaman remaja.. yang rosakkan zaman remaja dorang.. hurmmm.. rugi rugi rugi...

pada sesiapa yang tak tau pasal apa yang aku tgh cakapkan ni... hangpa pi lah tengok kat www.tv3.com/gemilang k.. haha~ selamat malam!


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

4 ulasan:

man yusoef berkata...

wahahha...pantas gila update..huhu...mesti lah kena tua..tak kan muda sentiasa..ahaha

GadisGula-gula berkata...

HAHA~ biasa bro~

LaYar_LaRa berkata...

huaa.....since last week ter miss citer ni....last episod lak hr nih.,,,:(

LaYar_LaRa berkata...

huaa.....since last week ter miss citer ni....last episod lak hr nih.,,,:(


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget