PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 7 April 2011

[ SEGMEN ] Prince Nak Promote Header Saya Yang Cantik Dan Hensem

assalammualaikum!! uik uik! meh sini dekat2 sat.. nak habaq kat hangpa pasal bende ni sat.. sini la.. hehe~ lamakan aku tak join segmen?? ye ye ye.. lama2...  so.. harini. aku nak join segment lah.. yang dibuat oleh....

NAK JOIN?? KLIK IMAGE ATAS NI K!





syarat2 yang diberi adalah....
1.letak header blog prince dan link kan ke entry ni..

dah letak dah pakcik..
2.buat satu entry dan letakkan header kowang dalam tu..

header aku kat bawah ni~ ringkas je..  sebab.. aku tak reti sangat nak buat cantik2 macam korang punyer... ngeee~

JOM LEPAK SAMA-SAMA ©
3.tajuk entry kowang mestilah same seperti diatas 

[ SEGMEN ] Prince Nak Promote Header Saya Yang Cantik Dan Hensem
4.bagi sebab yang menarik kenape aku patut promote header kowang..

sebab?? hurm.. entah lah prince.. aku saja je join segmen ni. mungkin sebabnya.. ha!! sebab aku nak orang yang paksa aku buat header tu tengok header aku ni ha! dulu aku cukup malas nak buat header.. hehe~ pastu ada orang paksa aku buat.. mati2 dia paksa.. pastu aku suro dia tgk.. dia kata..MALAS!.. rasa macam nak kentot je kat hidung dia!! hehe~ **jahat
5.jadilah member aku(follow) kalau kowang berminat ye...tak wajib.. 

done! kau tak suro pun aku dah follow.. haha~ **ekceli dah lama kot aku follow ko en?? haha


6.lastly, bagi tahu kat aku kowang nak masuk kategori mane...


                    
7.header cantik dan sebab menarik akan dipilih untuk dipromote di BPM 

Header aku.. biase2 je.. mesti tak dapat.. hurm.. takpe la.. aku tak kesah.. janji syok!! haha~ thanks prince wat segmen ni~
8.siap???tinggalkan link kowangn dalm ruangan komen..

done!

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

2 ulasan:

Prince berkata...

thnx tau coz sudi join...
gud lark ye....:)

G3-lina berkata...

thanks~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget