PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 19 Mac 2011

SUPERMOON.. AKHIRNYA.....



Assalammualaikum.. semalam.. kecoh duk kata ada supermoon.. ak pun nak tengok juga.. tapi.. pada 20 march baru aku ingat pasal supermoon ni.. tengah2 pagi ni. huhu.. so.. gerak lah nenek.. paksa nenek teman aku keluar.. dalam kul 1 lebih... **kejam gila aku en??

ye r.. orang kata.. 19 tahun skali... dalam 19 tahun akan datang... tah aku hidup ke tidak entah.. tu pasal lah.. aku gesa nenek tgk bulan tu.. huhu~ thanks nenek! tapi bila dah tengok.. biasa je.. cuma atas kepala lah.. tp.. erm.. ade beza sket.. dia lebih besar dari biasa.. yup! cantik gila!! tapi aku lagi suka bulan sakit. lagi dekat! warna kuning lagi!!!!

sebenarnya.. aku duk bayangkan lah.. supermoon ni sebenarnya macam dalam cerita she wolf tu.. petang2 lagi aku dah usha da! haha~ tapi tak ada pape pown.. rupanya malam.. malam pulak aku terlupa.. dari ritu lagi aku bayangkan... nanti ada lah manusia serigala yang mati akibat supermoon ni.. besar gila imaginasi aku ni.. haha~ pengaruh tv lah ni!

**hari ni rasa macam bukan diri aku sendiri pulak.. hurm,...,
~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

armando_et berkata...

sgt cantik bulan mlm ni.. sy sempat tgk kejap je time driving td.. then sampai rmh dah tak nampak sbb br lpas hujan..huhuhu

Kumbang Jingga berkata...

waaaa lupa nk tengok

GadisGula-gula berkata...

hehe.. kumbang.. takpe.. 19 tahun akan dtg ada lagi.. haha~

armando.. besar tak?? mcm bulan sakit kE?


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget