PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 21 Mac 2011

NEW HEADER! I TOLD YOU MEYH!

assalammualaikum!! tengok!!! aku dah cakap! aku ni tak tetap! aku suka tukar2.. tak sampai sebulan kot.. aku dah tukar yang baru!! tu pasal lah.. aku tak buat header ni dulu.. haaaa~ sekarang dah ada rupa baru dah... nama pun bukan lagi 'GADISGULA2 MEMBEBEL LAGY' tapi telah ditukar kepada ' JOM LEPAK SAMA-SAMA'.. rasanya.. yang ni lebih cool kan???? ke.. yang dulu??? hurm.. yang ni yang ni...

HEADER LAMA


dah tinggal kenangan..... aku pusarakan dalam folder di pc aku ni ha...



HEADER BARU


new life is BEGIN right now! haha~ GENERASI BARU ni! lebih ringkas
dan.... errr?? ada komen???

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget