PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 24 Februari 2011

[KRK 2008-SMKTM] KENANGAN TERINDAH


assalammualaikum.. terharu tengok gambar ni.. sedeyh kott!! 1st 3 years aku n kawan2 dekat SMKTM adalah tahun2 terbaik bagi aku! kenapa? sebab ada dorang semua ni... 3 tahun yaww kami bersama... tapi dalam gambar ni.. aku tak ada.. kenapa?? korang baca dulu k.. nanti aku bagitau..


sue..
eja..                          aiman..
nisa..           kawan               chairul..
diba..            paling                       syed..
abit..                    best                          fitri...   
syu..                       zaman                            fazrul..  
mira..                           remaja                      mizi..
   ayu..                              !                            muiz..        
linda..                       !                   suhaimi..
              ayu..                !             hilman..                    
atien.. 


sekarang ni.. ada yang dah pergi kat MRSM-adiba.. ada yang kat TEKNIK CHERAS-atien/eja.. ada yang kat SBP CHERAS-muiz.. aku rindu.. aku rindu dorang semua.. rindu sangat2.. ni lah orang kata 'bila depan mata tak reti nak jaga.. bila dah jauh baru terkinja kinja...' yelah.. dulu, aku, eja n adiba agak selalu gak r gado2.. actually gurau2 je.. tapi gurau kasar.. hehe~ 

tapi sekarang.. aku rindu semua tu.. aku rindu bila ayza selalu wat lawak gyla dia tu kadang2 rasa nak sepak je.. hehe~.. bila adiba agak selalu cari pasal nan aku.. bila atien tu selalu menguji kesabaran aku.. dan bila muiz buat style rambut baru.. aku rindu semua tu.. sekarang.. dah tak ada lagi dah.. dorang dah pergi.. dah tak ada gelagat dorang kat kelas.. dah tak ada budak2 yang selalu buat bising kat kelas walaupun sekarang ni ada sorang budak kat kelas aku yang agak pok pek pok pek.. haha~ dan.. dah tak ada orang yang nak gelak kuat2 dalam kelas aku. paling penting sekali... dah tak ada dah budak yang selalu buat gempak, yang selalu buat cikgu geram gila sampai ada yang nangis ajar kiterang.. yang selalu buat topik hott dan whatever lah..



tau kenapa aku buat nama dorang tu dalam bulatan? sebab.. aku harap kiterang akan berjumpa semula selepas berpisah ni.. aku rasa.. dorang ni lah kawan2 aku yang terbaik sekali! yelah.. mungkin ada yang lebih baik.. tapi tu letak tepi lah.. hehe~ 

aku suka bila dorang2 semua ni bersatu wat something.. dalam tahun kami, kelas kami lah aku agak cikgu paling TAK SUKA walaupun kami ni 1st class.. aneh? pelik? tertanya tanya? haha~ ye! memang patut pown!!! kenapa aku cakap cikgu paling tak suka?? sebab dalam bilik guru, topik hangat ialah 'KELAS KRK 2008'. tapi kadang2, ada gak cikgu yang masuk kepala sekali ngan kiterang.. macam puan felisa.. sir kumar.. n so on la.. 



kebanyakkan dorang ni semua, aku kenal dari sekolah rendah.. mungkin tu sebab agak terasa kehilangan dorang ni.. macam mana la malam2 ni aku boleh fikir pasal dorang kan.. hurm.. sebenarnya kan.. waktu dulu2, aku suka fikir balik apa yang terjadi pada hari tersebut sebelum tidur.. paling best bila fikir kejadian2 kat sekolah.. mesti buat aku gelak sensorang sampai nenek pernah cakap aku 'crazy' yawww!!! haha!

tapi sekarang.. aku dah tak ada benda nak fikir semual time sekolah.. sebab apa?? sebab sekarang ni.. KURANG BEST!!! kelas kiterang dah bercampur dengan kelas 3 amanah tahun lepas.. ada yang masuk kaki.. ada yang tak masuk.. so.. klas jadi tak meriah.. kalau yang meriah pun bila tengok gelagat budak2 kurang gen macam aiman, chairul dan fitri..


tadi masa sekolah, ada PJ.. kiterang main bola baling.. kalau2 tahun lepas... perempuan akan ada 2 team.. team 'gagak hitam' n team aku lah! haha~ kenapa gagak hitam? sebenarnya ni gelaran masa sekolah rendah dulu.. sebab dorang suka pakai tudung hitam time pergi tucen.. sapa dorang ni? adiba.. ayza..syu..atien.. dan sue..  tahun ni main.. sungguh tak best.. kalau tahun lepas, kiterang main kasar2 la sket walaupn ada yang tak puas hati.. tapi tahun ni, shooter 1 (adibah) dah tak ada.. tak best suda.. then.. atien pulak.. kalau time main benda alah ni kan.. dia mesti usik2 tudung dia.. selalu aku peratikan.. haha~ ayza pulak..geram betul aku dengan dia ni! selalu je rampas bola dari aku.. mentang2 lah tinggi...

kadang2 kita main futsal.. tapi aku tak suka! haha~ sangat sangat tak suka.. tak tau kenapa.. maybe kena sepak bola tu kot?? haha~ apa2 jelah.. oh yea.. tadi aku ada cakap.. nak bagitau kenapa aku tak pergi gath dengan dorang kan?? sebab... spec aku jatuh dalam tandas then.. aku tak nampak pape.. maksud aku. kabor! so.. tak pergi la.. hehe~

sekian...






~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget