PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 4 Februari 2011

BANYYYAAAKKKKNYERRRR~

Kemarin aku buat segmen abaNg ben. semalam on9, buka blog tengok ada 10 comment dan banyak gila visitor!! perghh! syok habis bila sedar ada orang baca blog ni. rasa macam nak sepak dinding je~ hehe~ aku tatau lah ni gembira spesies apa.. yang pasti aku happy!


 tapi... yang paling nak buat aku sepak dinding ialah comment dari blogger ni! hehe~ kenapa dia? sebab dia adalah......


eh? terlabik pulak! maksud aku.. terbalik! hehe~


yang paling buat aku nak sepak dinding laju laju ialah.... blogger ben ashaari ni lah! haha~ yelah.. dia kan orang busy.. mana ada masa nak usha blog pinggiran ni..  ish! tapi tak bermaknalah aku tak hargai pelawat2 lain.. aku hargai sangat2. and thanks a lot coz singgah sini ye!!

nah! amik bunga untuk korang! limited edition ni! hanya aku dan anak presiden US je yang ada! hargailah! cewaahh!! hampeh btoi ko ni lina!



Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget