PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 5 Februari 2011

SEGMEN - Aku seorang Pencipta

lagi lagi segmen.. lagi lagi segmen.. dah takda benda lain dah aku tengok dekat blog G3 ni!!

EH?? SUKA HATI AKULAH! blog aku! (macam berr je na jawab cani! hehe~)

tak eih.. jawapan sebenar cani... "ada aku kesaH??" heee~

dah dah dah! stop! ni lagi satu segmen ni ha! macam best! segmen dari kodet?? yup! dari inchie kodet!
tajuk segmen ni ialah 'Aku seorang pencipta.' nak join? klik sini!

yup3! sememangnya aku memang minat dalam bab cipta mencipta ni! haha~ jom tengok apa tugas aku!


Apa perlu buat?

  1. Tulislah entri korang tajuk " Aku seorang Pencipta "
  2. Lepastu jawab soalan ni ....
  3. Kalau boleh kasi la backlink kat aku sikit eh ... Kalau korang tak nak letak jawapan atau buat entri sendiri pun boleh . Tapi janji backlink la kata korang join segmen aku - Mrkodet.com .
Soalan

1.Apa yang saya nak cipta ?
2.Faktor saya mencipta ?
3.Fungsi ciptaan saya?
4.Adakah anda ingin menjual ciptaan anda?
__________________________________________

soalan 1 :-
Apa yang aku nak ciptA?? urm.. banyak sebenarnya yang aku nak cipta ni.. tapi yang paling paling paling aku nak cipta ialah satu alat di mana bila orang tengah nyanyi, hanya orang tu je yang dengar apa yang dia nyanyikan.

soalan 2 :-
faktornyA?? sakit telinga aku dengar orang orang yang tak bertauliah nyanyi.. tambah tambah lagi yang guna set karaoke kat rumah. kalau rumah tu kalis bunyi takpa lah~

soalan 3 :-
macam soalan 1, alat ni hanya membenarkan ear pinna menangkap gelombang bunyi yang di keluarkan oleh penggunanya~

soalan 4 :-
kalau ada yang bagi tawaran hebat.. apa salahnyA????

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget