PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 4 Januari 2011

WUARGHHH~ SAYA HAMPIR BOTAK~

wuarghhh!! sakit kepala.. sakit otak~ fizik ok la~ tadi masa mula mula ada sikit dizzy lah~ tapi aku rasa boleh cover~ kimia pown ok la~ yes yes no je~ addmath?? kenapa panjang sangat formula dia?? kata chapter tuh paling senang??? wuarghhh~ pastu... apa lagi?? sejarah.. boleh tahan! tapi aku lagi suka sir kumar ajar! dia ajar tak tension~ chill n relax saja!

moden math belum hadap lah.. biology pun tak hadap lagi! EST?? wahhh!! BEST tak hinggat!!! sebab dia macam masa darjah 6~ cuma essay yang choosing2 tu kena buat 200 patah perkataan~ bahasa melayu nak cekau sampai 200 pun terkial kial, merangkak rangkak menirap nirap~ hurm~ tapi aku try lah! sebab tengok pengenalan dia macam syok gila!!! PI pun boleh tahan~ tak susah sangat tak senang sangat~ yes yes no sajep~

tu je yang aku belajar setakat ni~ yelah.. baru hari kedua kan.. tapi papepun.. aku try to be good lah~ takmo lah jadi the best~ bukan best pun! hahaha~ oh ye! posisi tempat dah tukar! disebabkan meja dua dua, jadi, aku duduk ngan abit~ tapi nisa kat belakang abit lah~ dekat2.. haha~ nak bincang ke.. bual ke.. apa apa ke.. tinggal toleh sajep! heee~

P/S
Wasiat Ibrahim bin Adham

1. Orang yang banyak bicaranya janganlah kamu harapkan sangat kesedaran hatinya.
2. Orang yang banyak makan janganlah kamu harapkan sangat kata-kata hikmah darinya.
3. Orang yang banyak bergaul dengan manusia janganlah kamu harapkan sangat kemanisan ibadahnya.
4. Orang yang cinta kepada dunia janganlah kamu harapkan sangat khusnul khatimahnya.
5. Orang yang bodoh janganlah kamu harapkan sangat akan hidup hatinya.
6. Orang yang memilih berkawan dengan orang yang zalim janganlah kamu harapkan sangat kelurusan agamanya.
7. Orang yang mencari keredhaan manusia janganlah kamu harapkan sangat akan keredhaan Allah daripadanya."

2 ulasan:

akubiomed berkata...

Dugaan Dik lepas habis sekolah menengah nanti sambung belajar lagi di menara gading pun dugaan lebih kurang sama juga :-)

G3-lina berkata...

sama lah macam cikgu cakap tadi~ hehe~ sedang cuba menerima dugaan~ haha~ urm~ harap2 semakin hari semakin baik~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget