PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 3 Januari 2011

SYOK TAK HINGAT!

Assalammualaikum~

first day sekolah~ nothing spe-sial n nothing special~ just yes yes no~  budak2 kelas aku still budak budak yang sama jugak cuma adalah tambahan sikit dari kelas lain~ tak tau nak cerita apa sebenarnya! haha~ sangat bosan nak mati~ tapi pahala tak cukup lagi~ adess~ 

hah!!! ade satu cite best!! dulu masa sekolah rendah,  aku ada minat kat sorang cikgu ni! hehe~ bukan minat apa.. just minat cara dia mengajar lah~ senang nak faham~ then time upsr aku dapat 4A1B. yang B tu pulak mata pelajaran yang dia ajar~ adess~ masa hari amik result UPSR, dia duk perli perli aku! geram je!

tadi adik aku, ulun, cakap cikgu tu tanya pasal aku~ best gila! aku ingatkan dia dah lupa kat aku.. sebab bila aku pergi sekolah lama aku tu je, dia buat donno je kat aku~ cikgu yang lain2 yang ajar aku time darjah enam semua tegur aku! atau lebih tepat.. aku tegur dorang lah~ then kami berborak lah lama lama~ tapi dia?? aku tak pernah tegur kot lepas habis sekolah~ sebabnya?? sebab aku malu owh! ye la.. dapat B untuk pelajaran dia! and satu lagi, aku fikir, dia marah kat aku~ tu pasal tak berani nak tegur~ muka masam mencuka je bila jumpa aku~ 

tapi tadi cikgu tu tanya kat adik aku pasal aku~ haha~ syok tak hingattt!! ceh~ adik aku cakap.. dia tanya macam ni...

"ulun.. kakak awak dapat berapa PMR??"

"entahlah cikgu. tapi saya dengar parents saya cakap 6A2B."

"apa yang B??"

"entahlah cikgu. tapi hari tu, kawan ayah saya cakap dengan ayah saya.. yang B mata pelajaran yang tak penting."

haha!! syok gila! aku tak boleh nak nuet kan hati aku ni balik!!! sebab syok terlampau! haha~ so lepas ni, bolehlah aku tegur cikgu tu kalau jumpa ye!!! tada perlu takut takut, nyorok nyorok atau ditolak tolak oleh adik aku n miss nana untuk jumpa cikgu tu!

rindu gila kat masa silam~ dulu masa kecik kecik.. tak ada pun perasaan gusar! kalau ada pun kegurasan tu cuma bila parents marah je! haha~ dulu masa kecik kecik.. tak ada pun perasaan hipokrit~ tapi sekarang?? dunia aku sekarang penuh dengan pelakon~ sampaikan aku tak tahu yang mana satu drama, yang mana satu sandiwara, yang mana satu cerekarama atau telenovela~ wuarghhh!!! doraemon!! sila datangke mari! saya nak kembali ke masa silam!!!!!!!!!!

ZONE MERAH
~G3 terlampau syok sehingga boleh membuat pembaca shock!




Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget