PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 5 Januari 2011

SEMAKIN HARI SEMAKIN DEBAB~


Hey!!! baby in the blog!!! haha~ semakin hari semakin nakal~ lari2 melompat atas perabot~ sampaikan kipas syiling pun hendak dicapai~




Heyy!! baby in the blog!! semakin hari semakin debab! pagi2 sebelum mama dia pergi sekolah, mama bagi makan~ tengah hari nenek makan, dia pun makan.. pukul 2 mama balik sekolah, dia merengek nak makan~ malam malam terasa lapar, pun nak makan~ 


"heyy!! baby in the blog!! haha! bluekk!! mama tak boleh tangkap baby~ baby di bawah kerusi!! "

masa ni tengah main kejar2 dengan budak comel ni! pandai dia nyokrok bawah kerusi!! orang kata kalau kucing, matanya bersinar maknanya dia sihat! syukur alhamdulillah~


heyy!! baby in the blog!! semakin hari semakin manja~ mama pula semakin gila blog~ haha~ teman mama ber blogging! syoknye mama! baby nak taip juga boleH???

nope!!!

ala.. boleh la~

no!! budak budak tak boleh main komputer!



hey!! baby in the blog!! semakin hari semakin suka kacau mama dia~ pagi2, kiss mama dia suruh bangun! tak bangun jugak??? dia kacau tapak kaki kita pulak! bagi geli! sambil cakap...

"mam jom main main dengan baby??"

wah... auta sungguh kau lina! haha~



3 ulasan:

EmanCloud berkata...

komen bernas! thx! betul. hanye yg kuat iman je boleh berjaya. =)

akubiomed berkata...

Wah jenis ekor berbulu tebal. Dulu semasa kecil selalu menangis setiap kali kucing mati

Gadis~Gula~Gula berkata...

haha~ ni dulu kecik je~ datang umah minx makanan~ sesat agaknya~ sekarang dah gemuk! suka hati tengok! sedihkan kalau kucing mati~ harap2, baby ni panjanglah umo dia~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget