PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 2 Januari 2011

DRIVER GENIUS PROFESSIONAL

assalammualaikum!!!! sapa tak jawab dosa~ sapa yang jawab dapat pahala~ tak susah pun jawab salam~ (caring sungguh aku malam ni.)

disebabkan aku tak boleh tidur, macam biasa, G3 yang baik hati ni pergilah mencari sesuatu untuk disumbangkan kepada korang yang terbaca~ terjumpa satu software~ so, aku decide sedut masuk ini blog lah! haha~ takpe~ bonus kan.. sebab aku cakap dulu setiap bulan satu totu atau software kan? orang kata.. sharing is caring~ so.. postlah entry ni~

aku tak tau banyak sangat pasal benda ni~ tapi yang aku tau, software ni boleh updatekan semua driver korang dengan 1 klik~ tapi aku tak berapa pastilah~ sedang cuba~ download tak lama kot~ saiz 9.52 MB~ tapi taktaulah korang sebab aku guna IDM F1 (klik untuk download) sumbangan zuarxpdc. aku taktau lah apa nama sebenarnya kan, tapi dah si zuar kata IDM F1, aku katalah macam tu~ sebenarnya IDM biasa je, cuma telah di crack supaya lebih laju dari biasa~ dah try fail besar, boleh tahan lah!~ k lah, aku tak boleh membebel lama dah ni, nak tidur. esok sekolah! hoohooiii~ ta sabar sampai tak boleh tidur~


LINK DOWNLOAD: driver genius pro (klik sini)
LINK DOWNLOAD: download ni sekali untuk aktifkan~ ada totu kat sini~

download dua2 tau!!  aku suggest korang download IDM dulu bagi sesiapa yang tak ada IDM lah~ err.. untuk mengelakkan sakit jiwa, sila matikan antivirus anda sebentar untuk download IDM~  takut ditapis pulak nanti~ not sure lah perlu atau tidak tapi... sediakan payung sebelum gerimis~ ala~ nanti dah siap, buka la balik AV tu~ hehe

"pandai2 je kau ubah pepatah ye lina!"

"suka hati aku lah! bluekk~"

problem?? comment je kat ruangan ni~ nanti pandai2 lah aku cari solution, kalau tak dapat juga, aku minta maaf~

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

waalaikumslm ^^

mende pe 2?? hahha..x phm.

G3-lina berkata...

Driver Genius Profesional boleh menetapkan PC anda untuk mendapatkan 100% sampai dengan Driver date dan mengoptimumkan prestasi PC. Driver Genius Profesional adalah pengurus dorongan yang kuat untuk Windows yang dapat cadangan, memulihkan, carian dan mengemas kini pemacu secara automatik dengan hanya beberapa klik mouse!


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget