PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 7 Januari 2011

AKU SERONOK, AKU HAPPY, AKU GEMBIRA~

assalammualaikum!!

yezzaaa!!!! seronok tak hingat! paling tak hebat! hehe~ takde lah! maksud aku.. hebat! takda paling paling nya!!
haha! apa yang syoknyer???

tadi masa balik dari sekolah, aku terjumpa kawan lama aku! sapa??? NORA!! my bestfriend ever! hoho! dulu dia sekolah asrama.. sekarang dah daftar sekolah aku! syok nya syok nya!! melepas owh rinzu kat budak tu! dah pakai spec dah dia sekarang eih.. haha!! dia kata nak masuk sekolah aku minggu depan. wuarghh!! tak sabarnya!!

syikin pergi negeri sembilan, tak samapi seminggu, dah ada pengganti dia! erm.. sebenarnya bukan pengganti lah! tapi cukup untuk mengurangkan rindu aku kat budak ekin tu! grrrr!! geram gila! dia pindah, tak bagitau aku!! sebab apa?? sebab dia takut aku marah!! ish!!!! aku rasa macam nak masak buat gulai je budak tu! haha~ tapi takpa.. nasib baik nora masuk sekolah ni!

aku harap.. pertemuan ni adalah kerana Allah supaya satu hari nanti kalau kami terpaksa berpisah, aku tak rasa sedih sangat sebab semuanya kerana Allah! cewah! ayat mau gempak sajep! whatever it is, aku bersyukur sangat sebab dapat jumpa nora lagi! aku ingatkan dah tak jumpa dah!! haha!!

~bermulalah episod baru~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget