PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 13 Disember 2010

JOM CONTENG2?

assalammualaikum...

hohoooii~ bosan gyler arh!! goyang2 pale jep sebab kebosanan yangmelampau~
tak tau na update pe~ rasa macam nak cerita pengalaman aku kena kejar dengan anjing dulu jep~ tapi mcm tak best jep~ haish!!

tadi on9 tagged~ ada org tanya.. apa hobi aku?? erkkk?? agak... skema kot Q tuh! hehe~ hobi aku ada banyak lorh! tapi hobi aku yang paling syok sekali adalah..... jeng jeng jeng..........

~menconteng~

tak kesah lah conteng apa pown, janji conteng~ buku sekolah ke.. dinding bilik ke.. casing handphone ke... meja study ke.. meja pc ke.. calculator saintifik ke~kepala katil ke.. even cawan pown aku conteng..  agak kebudak budakkan en? haha! nak buat macam mana.. dah berjangkit dengan classmate a.k.a best buddy aku kat sekolah, cha~ huhu~

KENA MARAH DENGAN
GURU KELAS
USTAZAH ROHANI~
                                           

                   
                  
                           Antara contengan di buku sekolah---------> 















                                                              



KENA MARAH DENGAN NENEK




  <--------- contengan di dinding bilik















TAK ADA SAPA MARAH!
SUKA HATI AKU LAH!
AKU PUNYA!
                                                            

                                         contengan di calculator --------> 



NENEK CEMBURU.
NENEK POWN NAK CONTENG~
HAHA~





<------ contengan di cawan
                        

boleh dikatakan.. hampir semua barang aku, aku conteng~ haha~ aku taktau kenapa aku suka menconteng~ mayb sebab.... BEST kowt!!!             

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget