PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 13 Disember 2010

result PMR

Assalammualaikum~

wuarghhhhh!!! lagi 2 minggu.. aku cakap.... 2 minggu!!! untuk ambil result!!! wuarghhhh~~~ serammmm gyler!!! someone please kidnap me for month!! camne lah result aku tuh~ result kengkawan aku~ uarghhh!! harap2 dalam kelas aku.. semua dapat 8 A!! amin... (baik korang aminkan.. kalau tak..... aku sekeh lutut korang!) hehe~

28 dec 2010.. tarikh keramat owh!!! camne lah budak2 taun lepas ambil result dulu eh? ada tak yang pengsan ke.. yang masuk tandas berkali kali ke?? adoii... kalau aku camne lah ye~ tgk je lah 28 ni~ entah kenapa... aku macam  terdengar... jantung aku ni bercakap.. dye cakap macam ni...

"wey lina, boleh tak kalau aku nak lompat keluar???"

sekali lagi aku tegaskan... aku harap semua classmate aku dapat 8 A!!!!! 


~AMIN~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget