PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 27 Disember 2010

JADUAL BARU

assalammualaikum
setelah sekian lama aku memikirkan bende ni.. akhirnya.. aku dah buat keputusan dah~
aku ingat.. nak buat jadual baru untuk blog ni lah..

"aik?? blog pown ade jadual?? aku ingatkan.. sekolah je ade jadual."


eh~ suka hati aku lah. blog aku~ haha~ melampau gila jawapan~ takde lah.. aku ni taun depan maybe bz melampau sebab aku ada jawatan kat perpustakaan sekolah tuh~ jadi budak2 PPS cakap.. ada bnyk program next year~ program sepanjang tahun! baru tadi, zaty cakap ada fiesta.. haritu sapa entah cakap ada ape ntah~ mcm2 lah~ disebabkan aku ni setiusaha.. automatiknya.. aku kena mengekor je CEO! haha~ CEO?? aikk?? sejak bila perpustakaan sekolah aku tu jadi syarikat??

oleh kerana aku terlalu cintan sama ini blog yang tak hot langsung, maka aku taknak lah abaikan dia.. belum tiba masanya untuk diabaikan lagi! haha~ jadi.. aku ingat... aku nak update 2-3 kali je dalam seminggu~ kalau tak selalunya... seminggu 6-7 kali aku update kan kan kan? haaa~ tapi tahun depan.. 2-3-4 kali je lah..



untuk visitor yang selalu melawat blog ni macam hafizul, raimi, aril, ieqa dan aien serta silent visitor yang tak sudi namanya dikenali, (ada lagi lah.. tapi aku tak ingat nama, sorry kalau tertinggal ye!)  Aku akan masukkan 1 entry pasal software dan link utk download setiap bulan.. itupun kalau aku jumpa software yang menariklah! kalau aku tak jumpa.. aku minta maaf lah! mungkin aku akan gantikan dengan toturial pasal pc ke apa ke kan.. bulan ni, aku dah masukkan 2 sofware dan 2 toturial.. bonus lah tuh ye! haha~ aku ni nak kata bijak pc takde lah.. tapi adalah sedikit ilmu kan pasal pc ni! dah 3 tahun kan aku menjelajah dunia maya ni.. takkan lah takde belajar apa apa kan? seperti kata2 kawan ayah aku yang cina tu,



"mesti mau belaja balu mau bejaya~ kalau tala belajar, tala berjaya"

balu : baru
tala  : tidak

2 ulasan:

eddy@awang berkata...

Jadi pustakawan ye.... susah tu, banyak kerja nak buat .... tapi memang best la ...

G3-lina berkata...

@eddy@awang betul betul betul!! susa tapi best! haha~ tapi kadang2 tu raas mcm.. nak benti pown ade gak.. rasa tu cuma muncul bila kena suh susuh baku yang sanad belambak! haha~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget