PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 15 November 2010

PAKCIK SAFUAN YANG BAIK HATI

assalamualaikum...

hari ni safuan yang baik hati, yang bijak pndai dalam bab2 pc n yang dalam perjalanan mengambil spm this year telah mengajar aku macam mana nak guna KIS2011 selama 3700 days!! WOW!!!! SYG awq lah! hehe~ gatai nooo...

agak pening.. dan.. hampir putus harapan, putus asa, putus urat, tapi tak putus nyawa lagi.. alhamdulillah....
mcm2 ENCIK SAFUAN suh aku wat.. bukak ini, bukak itu.. alahai pakcik.. jauhnya pakcik duduk sampai kat nun kelantan.. mau ajar saya di selangor.. YM menjadi saksinya betapa kepeningan aku berganda ganda.. kesian dia.. dah la nak ambil spm.. aku ni pengacau betullah!

sekarang ni tengah update KIS2011.. nak tunggu jadi ke tidak trick ni.. kalau tak jadi... aku dengan sadisnya membawa diri ke alam mimpi.. kalau jadi... aku dengan gembiranya membawa diri ke kayangan malam.. haha!~ melampau nyah!! (berjangkit kat e-novel tu pasal ade nyah2 ni.. haha)
penat tunggu ni... demi save money.. aku sanggup berjaga malam.. walaupun sebenarnya aku memang tak boleh tidur.. hehe...

tapi lagi kesian kat dia.. yelah.. terpaksa bersengkang mata melayan kerenah budak gedix nie.. dah la asyik call je.. kesian dia.. abes kredit dia.. kesian... tapikan.. bila difikir-fikir balik.. aku TIDAK PERNAH CALL dia lama2.. nak call pun ta pernah.. dia yang selalu call aku.. kesian betul kat dia.. jahatnya aku ni..sabar lah wahai safuan yang bijak pandai! kau harus tabah menghadapi ujian ini.. gadis gedix yang kau kenal ini memang sedang pokai kerana hasrat hati ingin memiliki sesuatu yang agakmahal & tinggi kosnya...

dia memang baik.. aku je yang jahat sebab suka lukakan hati dia.. ish2! :-t

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget