PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 15 November 2010

KENAPA AKU TAK TAU WINDOWS 8 BETA DAH KELUAR??

assalammualaikum!

haaa!! rasa2 ada tak peminat pc kat kat sini?? ada kot seorang dua..
ni nak bagitau ni.. korang tau tak.. ada windows baru.. window 8 beta?? aku BARU TAU! adakah aku ni tak alert atau... windows ni tak tersebar lagi? sebabnya, windows 7 pun baru nak naik.. hijau lagi.. aku rasa, ada yang belum teroka betul2 lagi windows 7 dah lahir windows 8 beta?? biar betul...

dikhabarkan lagikan.... windows 8 beta lebih laju, gambar lebih menarik dan dari feedback yang aku baca kat tempat download software ni, diaorang kAta, windows ni agak sesuai untuk peminat games... kiranya memang betalah! malas nak puji lebih2 sebab aku tak guna lagi... karang kalau silap, nanya je..

semalam aku ada download windows ni kat syok website.. tapi lmbat sangat.. sampai 1 hari la.. adat la.. kata windows kan.. nak senang beli la kat kedai... tapi, tak sempat download, dah berhenti sebab pc aku kne reboot bahana daripada kaspersky yg  aku cuba crack dibantu oleh safuan dari jauh..  sedih. pastu try la download balik, dah ta dapat.. dia pening agaknya.. minta password berkali-kali..

perghhh!! dengar wan kata pasal windows 8 ni dah buat aku kecur dah..yo yo oooo je dia puji benda ni.. ala.. dia memang la.. budak pc.. ini itu dia tau.. bakal computer progammer lah katakan.. otak dia memang penuh dengan hal-hal computer.. walau nak spm, dia still ngan computer or lappy.. tapikan... kalau aku tak kanal dia, sampai sekarang aku tak tau apa-apa pasal pc ni selain daripada menekan keyboard!!!..


p/s: bila lah aku nak format pc ni.. masukkan windows tu.. teringin.. tapi tak cukup tahap kesabaran menanti selesai download.. T_T








 TAK RASA CEMBURU KE??

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget