PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 28 November 2010

JUSTIN BIEBER PEMIMPIN ILUMINATI?? BETUL KE?

assalammualaikum!

(gambar ni lah yang menarik perhatian aku dulu.)

wow!~ agak gempak ini cerita.. aku tak tau lah kalau korang dah tau.. tapi yang pasti, aku baru tau!!!!! JUSTIN BIEBER ADALAH PEMIMPIN MUDA ILLUMINATI?? what??? kalau betul... owh sayangnya..muka dah handsome, tapi jadi macam tu pulak.. tolak jadi bakal abang ipar aku.. haha~ (aku tade kakak ye)

dan, turut menggempakkan cerita adalah... lagu BABY yang dibawa oleh JB ni.. apa yang gempak tu?? ehem ehem.. dikatakan, bahawa lagu tersebut ada unsur jahat.. hoho.. maksud aku, ada MAKSUD TERSEMBUNYI dalam lagu tu. dan ia hanya akan disedari bila di dengar secara TERBALIK??

well.. aku ni, taknak lah dapat dosa kering buat fitnah.. semua ni aku tau kat facebook je.. aku tak tau betul ke tidak semua ni.. kalau betul orang yang buat vid tu, maka betullah aku.. kalau salah, salahlah aku.. mesti ada yang kata, "kenapa budak ni sesuka hati sebarkan kalau tak pasti!" tapi sebenarnya, aku cuma menaip apa yang aku dengar dan baca. lagipun, takkan lah aku nak pergi sana dan tanya... so, aku MINTA MAAF KALAU BERITA YANG AKU SEBARKAN INI TIDAK BENAR  tapi macam betul pulak.. adess....


KLIK SINI UNTUK LIHAT LAGU 'BABY' YANG TELAH DI OLAH LALU MENDEDAHKAN PERKARA YANG AKU CAKAP TADI.. SAMA ADA BENAR ATAU PALSU, HANYA ALLAH YANG TAHU.. WALLAHUALAM..

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget