PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 28 November 2010

SI COMELKU GILA LENSA

ehem3~ assalammualaikum..
rasanya, dah lama budakcomel, gedik, manja, n nakal tak masuk blog kan.. maksud aku...
budak gila lensa ni ha~ yang kat bawah ni ye... haha

mama kata saya ni comel.. comel ke?? hehe~
comel larh!!!

sekarang ni kan.. budak ni dah tersangat-sangat sangat manja.. aku nak pergi mana-mana mesti dia ikut.. kalau malam malam, aku nak balik rumah mum aku pun dia ekot.. senyap senyap pulak tu.. nanty dah sampai kat lorong yang agak gelap barulah dia dekat-dekat dengan aku.. haha~ takut lah tuh! so, agak-agak dah dekat dengan rumah mum, bawa lah dia sekali.. sampai sana.. kena BULI~ dengan adik aku.. haha!!! padan muka..

masa ni dia tengah tidur kat depan pc.. tapi aku kacau.. aku tarik-tarik gulungan tali warna pink tu! tengok.. dia tak kasi orang amik, dia peluk macam tu sekali! haha!

budak ni tersangat sangat sangat nakal. sekarang dah pandai dah gigit-gigit orang.. tapi sedap.. dia gigit perlahan je.. pastu, kalau time dia tidur, kita kacau dia.. kita usap-usap dia, di tendangnya kita.. adeh.. nenk selalu lah kena.. haha~ sekali dua dia tendang.. kalau dah geram sangat, dia terkam.. amboi2.. time aku tido, selamba je dia masuk bilik naik katil.. pandai pulak jilat tapak kaki orang.. suruh aku bangun lah.. kalau aku tak bangun jugak, dia kiss kat muka.. mesti lah aku bangun.. geli kena bulu dia kat muka.. nak ajak main lah! apa lagi.!! mama dia ni.. terpaksa juga lah bangun...


tengoklah muka dia yang sebal.. kenapa agaknya dia sebal ye?? haha~ ni kes kena buli dengan adik adik aku larh!! ulun paksa budak ni duduk atas dia.. haha! dalam hati budak ni, aku agak mesti dia cakap "hari ni, hari ulun, esok, hari baby pulak! jaga lah!!!" haha~




Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget