PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 4 November 2010

BABY DAPAT TEMAN BARU YANG COMEL SELAMA SATU HARI!

baby dapat teman baru hari ni! teman baby datang rumah aku dan selamba badak je masuk bilik aku. tapi, teman baru baby telah diambil orang. kerana ada seorang hamba ALLAH ni mengaku yang teman baby tu adalah miliknya. huhu~ sedehnya.. teman baby sangat comel dan manja.. sama seperti baby juga~ ekor teman baby juga sama seperti baby. ekor mereka seperti ekor tupai.. aku sedih sebab aku tak dapat nak pasangkan mereka berdua. hurm.. harap-harap, tuan baru teman baby dapat jaga teman baby dengan baik..

cuba teka.. ni sape? baby atau temannya??
ini teman baby yang baru!

mana satu baby??
yang warna coklat cair tu anak aku...
 bibit cinta mula berputik.. haha~

 tengok ekor dy. kembang.. kalau tengah jalan.. lagi kembang... sama je macam baby.
yang di hujung tu teman baby!

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget