PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 13 Oktober 2010

ANAK IKAN OH ANAK IKAN~


(SPONGEBOB TU MARA AKU TA PEGY SKOLA)
ri ni.. aku ta pergi sekolah.. sebab.... jeng jeng jeng... saje2 je tak nak pergi.. haha~ so.. keje aku rini, tengok tv.. cari2 siaran, tetibe ter-usha lak cite APE APE AJE~ tajuk depa arini ialah mengenai ANAK IKAN! penah dengar cite tentang anak ikan? tau tak ape itu anak ikan??

ok2.. sini aku bagy penerangan sikit.. anak ikan bermaksud.. ehem2.. lelaki muda yang mendampingi perempuan  TUA & DAH KAWIN PLUS TA SEDAR DIRI yang kaya dengan tujuan untuk KEBAS HARTA POMPUAN TUH LAH! ok.. sape2 yg terasa dengan perkataan di atas ni.. harap anda lebih terasa bila aku taip balik ok! 
----> perempuan  TUA & DAH KAWIN PLUS TA SEDAR DIRI <----wah!! KEPUASAN BERGANDA!
nak tanyer ni.. sape ada anak ikan?? AKU nak MENGAKU AWAL2! 

AKU ADA BELA ANAK IKAN.. ADE 3 anak ikan.. tp tu dulu la..... PERTAMA NAMA DYE TOMMY.. 2, NAMA DIA JOJO, 3, NAMA DYE JOHN! memang jenis kebas duit habis habisan lah anak ikan 3 ekor ni.. aku kne beli barang2 dye.. kene beli makan dye.. rumah dye.. duk 1 rumah taknak.. nak rumah sendiri.. metralistik giler anak ikan 3 ekor ni!! pastu perabot2 dalam rumah dye pown kne beli jugak!! haishh!! pokai abes dulu... sampai aku tak mampu dah nak bela anak ikan 3 ekor ni... rindu pulak kat dowunk~ urm.. dowunk ini adalah dari baka ikan laga ekor bunga! perghh!! hensem2 sume anak ikan aku.. hehe~ tu pasal lah kne kuar duit bebanyak!!

aku nak tnyer pada ANAK IKAN yg spesies MANUSIA! 

"best ke jadi anak ikan??"
dye jawab..
"best gilerr!!! dapat BERENANG DALAM LAUTAN HARTA~"
tnye lagy kat dye!
"knp tak amik perempuan yg muda je?? x malu ke berdamping ngan perempuan YG SEUSIA UR MUM??
dye jwb..
"U nak ke ngan I?? I ok je.."
oh! lariii~ tak ingin aku!! wuahhaha~

kesimpulannya  ----> anak ikan mencari mama ikan sebab takde girls yg muda2 nak kan dye.. kiranya.. tak laku lah ni.. hoho.. <--

nak tnye plak kat MAMA IKAN YG TUA, TAK SEDAR DIRI.. HUHU~

"best ke bela ank ikan?"
dye jawab.. 
"of coz! terubat sikit rasa sunyi di hati I nie.."
aku tnye lagy..
"tak rase berdosa ke kat suami?"
dye jawab..
"ade la sikit.. ala lagypown.. suami I tu pown same.. 2 kali 5 je.. dye punye baby lagy banyak.. keliling pinggang~  tu pasal la I ni dye tinggalkan.. I cari anak ikan ni tuk luangkan masa je.. main2 ngan dia.. U tnyer banyak2 ni U nak bela anak ikan jugak ke? kalo U nak.. i bole carikan.."
aku jwb..
"takpelah NENEK~ saye ni baru 15 tahun.. lagypown.... anak ikan utk NENEK2 JE.. saye ni sesuai cari boyfriend je.. haha" 

kesimpulannya --> mama ikan ni GILA SEKS~<-- OPSS!! nenek!! saya TAKNAK MINX MAAF YE.. haha!!!

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget