PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 4 Mac 2010

AKU KEMBALI!!

salam.. da bape ari dah aku ta tulis blog.. erm.. skunk ni sibuk sgt.. td aku lmbat sket balik skola.. aku g ulang kaji kat perpustakaan skola ngan adiba.. alhamdulillah skunk ni aku da ta dingin macam dulu ngan geng gagak hitam tu.. hehe... erm.. bnyk perkara berlaku selama beberapa ari ni... mizi.. die tu... ntahla.. aku keliru ngan die.. betul ke apa yg dia ckp kat aku dulu? ke dia main2 je? tp kalo main2..erm.. xde pape arh.. erm.. aku skunk ni ta tau la.. haa!!! tak lama agi, aku akan g tucen kat masjid jamek.. hoho.. bertambahlah kesibukkan aku.. baru2 ni aku ada tulis surat tuk perdana menteri.. ala.. pertandingan tu la.. harap2 aku menang... amin... sekarang ni bnyk betullah nyamuk! ish!!!!
k r.. tata~ salam..

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget