PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 27 Februari 2010

KEHILANGAN

HARI ni.. ntah la.. aku rase.. KEHILANGAN! kehilangan sesuatu yg bakal mngubah hidup aku nnty.. tp apa? apa yg aku hilang?? aku sendiri tak pasti.. tetibe rase sangat takut.. takut utk mghadapi hidup aku yg bakal menyapa setiap pagi.. takut berhadapan dgn semua org.. takut bercampur dan berbual sesama sendiri.. tetiba aku rasa.. kesorangan.. seperti tiada sesiapa d hadapanku utk mmimpin da tiada sesiapa di belakangku utk menjaga.. hari ini.. seolah membongkarkan rahsia aku.. tp rahsia apa?? aku sendiri tak tahu.. arghh!! apa dah jadi ni? knp dengan aku? knp dgn perasaan aku? knp dgn diri aku??? owh.. aku sangat takut.. aku sangat keliru... kalaulah dia boleh hadir dalam hidup aku secepat mungkin... ARGHHHHH!! 'kalau' lagi! knp dalam hidup aku terlalu bnyk perkataan 'kalau'? hurm.. aku bosan! aku bosan dgn hidup yg penuh dgn peraturan.. aku bosan dgn hidup aku yg penuh dgn arahan.. AKU BOSAN DGN HIDUP AKU!! tak  gune kalau aku luahkan semua ini.. akhirnya tetap sama.. rasa bosan tetap ada..

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget