PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 24 Mac 2012

SECOND DAY WITHOUT IBU AND ABAH

Assalammualaikum. second day without ibu and abah.. things going better than yesterday.. but still missing them gegile! hari ni, budak 2 org tu senang gila nak dikawal.. unbelievable!! aidil tu setakat main depan rumah je! si nurul tu pulak hilang dalam 10 minit! sebab pergi rumah kawan.. ##dah boleh jadi ibu mithali dah aku ni! haha~

but at the same time aku terfikir jugak lha.. asal tetibe dorang ni jadi baik.. korek punya korek kat dorang.. rupanya depa dah claim sesuatu dekat abah. toink2.. baru ingat nak syok jadi ibu mithali walaupun memey takde ciri2 pun.. haha~

si aidil claim bola sepak.. ##tak habis2 dengan bola.. dah berlambak dah beli kat dia.. hari ni beli beberapa minggu lepas tu pecah/hilang/dah tak dipedulikan lagi kemudian bocor dan sebagainya.. ish3..

si nurul tu pulak pegi claim baju kemeja.. dengan tudung.. haishh~ berlambak dah eih baju hangpa.. mintak ler benda lain!

tapi kan.. bila dah tau depa ni main tuntut2 ni kan.. aku pun rasa mcm nak mintak something je.. ##hati ni memey lha jahat! tapi tak salah en?? ngeee



oh ye!! hehe raihan.. semalam tu kan.. yang pasal aku minta chupa chups tu kan.. aku main main je.. tapi hang beli gak eih.. takut sangat aku marah.. pape  pown thanks nohh~

p/s : ade orang belanja secret recipe jugak!! wink2.. rezeki murah ni, alhamdulillah...

  ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget