PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 23 Februari 2012

MAKSUD NAMA ANDA??

mum, dad please give me a good name so that i can be a good man soon


Assalammualaikum. pernah tertanya tak maksud nama korang? of coz penah kan.. dan aku yakin, ada yang tak tau maksud nama lantaran drpd korg ta jumpa nama korang dalam buku kan?? pastu bila search kat tenet,dia keluar macam2.. haha.. aku sekarang ni tengah duk cari maksud nama .. ngee~ ada satu web ni agak menarik. banyak jugak lah nama yang jarang aku dengar tersenarai kat situ.. nak guna aplikasi dia pun senang je..

sambil2 mencari maksud nama, usha lah sekejap maksud nama aku..

NUR AMALINA - CAHAYA HARAPAN

nama bakal anak2 aku ***ceh! kecik2 dah fikir nama anak! senanyer nak bagi nama kat seseorang tp takde calon.. so.. masuk lah dalam list nama anak aku ye since namanya sedap dan makna pun baik...

LELAKI : ISYRAF FAHIMUDDEEN - ketinggian ilmu agama

PEREMPUAN : SYAURAH AN-NEESA -wanita cantik

p/s nama jgn nak sedap je tp maksud tak ada.. yg baik tu dtgnya drpd ALLAH yg buruk dtg dari diri  sndiri.. so.. Jom tahu maksud nama kita?? CLICK SINI

oh yea.. aku terlupa nak bagitahu yang... ern.. da lupe plak ape yg aku na gtau.. takpe lha.. eso lusa je lah..  babai



MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

3 ulasan:

Damn Nations berkata...

Wah... sedap aihh nama... mesti penuh harapan kan? hahaha Thanks for sharing the link by the way (^^,)

Anisa Anuar berkata...

pernah buat segmen utk himpunan nama2...

G3-lina berkata...

syuk : agak tinggi lha juga arapan ni.. haha~

anisa : huhu~ saye da lama ta on9.. jd da miss bnyk segmen... =(


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget