PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 18 Februari 2012

DOWNLOAD JUJUR AKU DAYUS

Assalammualaikum. sapa tengok cerita 'jujur aku dayus'? arghh! aku missed cerita tu! punya lah semangat nak tengok.. tapi.. missed jugak! tapi takpe.. dengan adanya bantuan.. aku pun tak tau bantuan sape (lupa daratan betul aku ni!) akhirnya aku dan korang2 yang missed cerita tu dapat jugak usha ye! jom download??



sinopsis 'Jujur Aku Dayus' :

Mengisahkan pasangan suami isteri, Edree dan Lisa yang hidup bahagia selepas perkahwinan yang berusia lebih setahun. Sebagai seorang pegawai berprofil tinggi, Edree memikul tanggungjawab besar di dalam syarikat. Suatu hari, dia ditugaskan untuk ke luar negara dan selepas lapan tahun keika dalam perjalanan puang ke rumah untuk melepaskan rindu kepada isteri tercinta, Edree ditimpa kemalangan menyebabkan dia koma..


DOWNLOAD JUJUR AKU DAYUS (Uploaded.to)
                         or
DOWNLOAD JUJUR AKU DAYUS (Freakshare)

  ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget