PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 5 Oktober 2011

maaf sir.. dendam kecik2 masih ada :D

Assalammualaikum. aku ni stalker tak bertauliah korang tau tak?? haha~ hari ni, aku hack fb adik aku.. sebab... aku guna fb dia utk stalk people yang.. jeng jeng jeng.. bnyk gak lah list utk di stalk kat situ..

sekali bila check2 senarai.. aku ternampak la ada satu ex-cikgu aku ni.. post something.. baca baca n baca.. rasa rindu lak kat zaman sekolah rendah dulu...

 oke.. back to the topic, cikgu ni dulu bekas guru disiplin kat sekolah rendah aku tu.. aku tak tau lha sapa yang pilih dia jadi guru disiplin entah sebab!!! dia tersangat lah TAK garang!! haha~

look.. i thought guru disiplin ni mestilah berdisiplin kan kan kan?? but tadi.. aku check album dia.. ha kau!




oke, ini bukan dia.. tapi.. rambut dia dah serupa begini dah weyh! bukannye kaler camtu oke~  kaler still mantain.. tergelak gelak aku.. adoyai... tapi takpa lah.. guru pun tetap ada personal life right?? maybe masa tu dye g holiday kowt~

pernah satu ketika dahulu.. dia gunting rambut seorag budak lelaki coz.. rambut that boy panjang... tu yang buat aku tergelak separuh hidup ni! adoyai.. jahatnye aku..

tapi cikgu tu lagi jahat!!! sebab dia perli aku weyh time dapat result UPSR dulu.. dia kata...

"tengok Amalina ni, sains tak pernah dapat A, tapi time UPSR dapat je A. yang kamu, subjek saya selalu dapat A, but exam dapat laen!!" - duduk sebelah kerusi aku.

yang buat aku sakit hati dan ckp dia perli aku adalah.. aku dapat B dlm subjek dia semasa UPSR tapi selalu dapAt A bila exam biasa.. dia ajar subjek BI. jadi, aku decide, kata2 beliau memey lah ditujukan utk aku..

maaf sir.. dendam kecik2 masih ada :D

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget