PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 12 September 2011

NASI KANDAR MENU MAJLIS SYAWAL TAHUN NI

Assalammualaikum. nyam nyam.. sedapnyer hari ni mak aku masak.. huhu~ hari ni mak aku masak kari ikan. si yazid tu pergi memancing.. pastu dia bagi la ikan sikit kat mak aku. tu yang masak kari tu.. oke.. aku terus terang.. aku ni tak minat sangat dengan kari ni kecuali mi kari.. but.. tadi.. memang thumbs up la ibu!!! si yazid yang tumpang makan sekali pun tambah 2 kali.. pastu dia minta tambah lagi.. aku bagi lauk je la.. suruh dia makan kat rumah.. haha

my mum memang pandai masak. kalau keluarga aku buat majlis makan2, mesti habis punya la.. sampai kadang2 tu ada yang minta plastik bawa bawa balik.. pernah gak ada orang suggested suruh bukak kedai makan.. haha.. since ibu aku pun suri rumah sepenuh masa, aku sokong la.. but.. she refused to do so.. sebab..katanya... nak tumpukan kat anak2.. hurm...

tapi kan.. ramai yang heran gila! sebab ape?? sebab.. ibu aku ni.. chef kelas pertama la kan.. haha.. tapi.. anak dia.. satu haprak pun tak tau masak?? what the fish???  jangan kata orang, aku sendiri pun heran...haha.. sebenarnya, aku tak minat masak~ that why la... aku ni.. tak tau masak.. ngeeee

nie bukan hasil mak aku ye..


Dengar kata.. abah cakap nanti nak buat nasi kandar untuk majlis bulan syawal ni.. ada yang reQ nak nasi ayam.. tapi.. dah 2 tahun kot buat nasi ayam.. nak tukar menu pulak! bagi yang tau rumah aku tu, jemput datang oke! bila?? insyaallah hari ahad

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget