PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 7 Ogos 2011

MY FIRST DODOL! EH!! DOODLE LA...

Assalammualaikum. ehem.. ehem.. 1st of all.. selamat menjalani ibadah berpuasa! kedua... aku nak cerr pasal semalam.. ingat tak aku ada cakap... aku nak buat doodle?? dari apa yang aku faham la kan.. doodle ni..... cartoon kan?? sebenarnya aku pun tak reti sangat pasal doodle ni.. jadi.. aku main buat je la.. ape yang aku nak buat.. so.. wahai blogger blogger sekalian, lihat la doodle pertama aku!


haha,, tegak je badan dia.. maklum la.. aku tak pandai sgt benda2 macam ni.. ngeee~ lain kali la aku belajar buat badan dia.. yang ni.. aku guna paint dan photoscape.. **poyo guna 2 program tp hasil tak cantik mana pun... haha

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

3 ulasan:

Freaky berkata...

doodle bertudung memang comel

G3-lina berkata...

haha.. thanks

asnizaziz berkata...

cantik, tak reti nak buat..huhu


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget