PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 4 Ogos 2011

AKHIRNYA KAU PERGI JUA...

Assalammualaikum. hari ni, aku tak pergi sekolah.. toksu aku meninggal.. first time aku cium jenazah.. mula2 nak pergi tu, takut la.. tpi bila dah sampai kat tepi jenazah, rasa tenang je.. alhamdulillah.. semuany berjalan lancar..

sebenarnya toksu aku tu sakit paru-paru berair. bagi aku, better dia pergi dari terseksa mcm tu.. asyik masuk keluar ICU je.. dan alhamdulillah.. Allah ambil nyawa dia pada waktu yang baik.. iaitu pada pagi jumaat pada bulan yang mulia ni.. hurm.. macam tak percaya dia dah ta ada.. tapi, yang dah pergi tetap akan pergi.. yg hidup.. kene teruskan perjuangan kan??

pape pun, aku minta jasa baik korang yang baca entry ni, sedekahkan la Al-Fatihah kat toksu aku.. terima kasih...
~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget