PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 4 Julai 2011

JOM BELAJAR URUSKAN JENAZAH?


Assalammualaikum. macam biasa.. keje aku petang2 ni, jalan je lah kat duani tanpa sempadan ni. sekali aku jalan2 aku ada jumpa satu benda ni.. software I-jenazah yang direka untuk projek final menggunakan adobe cs4 oleh seorang hamba Allah yang aku tak kenal. huhu~ so.. aku just nak share dengan korang je.. benda ni mengajar basic memandikan jenazah. elok la korang2 semua tengok.. kita ni bukannya tahu bila kita atau orang terdekat seperti parents, isteri,suami atau anak kita mati kan.. so.. kalau dah tau, boleh lah kita mandikan jenazah tu sebab dah tau basic kan.. lagipun, zaman skearang ni.. orang2 yang mandikan jenazah semuanya dah tua tua.. anak2 muda jarang kita nampak kan?? sebab tak tahu basic.. **macam aku.. hehe~ nak download?? KLIK SINI


~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget